Osocze bogatopłytkowe PRP

Osocze bogatopłytkowe PRP pobudza procesy regeneracji tkanek, stymuluje tworzenie nowego kolagenu, wspomaga proces tworzenia nowych naczyń krwionośnych oraz aktywuje komórki macierzyste. Zabieg przeznaczony jest także dla alergików oraz osób uczulonych na inne preparaty. Zabieg osoczem bogatopłytkowym jest bezpieczny, nie występuje ryzyko reakcji alergicznej.

Kiedy warto i jak Ci to pomoże?

Jest to zabieg dobry dla alergików, nie przyswajających produktów kosmetycznych. Pomaga w redukcji bruzd i zmarszczek, poprawia koloryt skóry , nawilża i przywraca jej naturalny blask.

Szczególne zalecenia:

Zmarszczki i bruzdy
Nierównomierny koloryt
Profilaktyka anti-aging
Przesuszona i odwodniona skóra
Skóra wrażliwa i alergiczna
Uszkodzenia wynikające z wpływu czynników zewnętrznych.

Zabieg nie wymaga szczególnego przygotowania, ale zaleca się na 5-7 dni przed zabiegiem nie zażywać aspiryny i innych leków przeciwkrzepliwych oraz leków przeciwzapalnych. Warto 1-2 dni przed zabiegiem wypijać duże ilości wody 2-3 litry – zwiększy to ilość osocza we krwi.

W celu zapewnienia komfortu Pacjenta zabieg wykonuje się w znieczuleniu trwającym ok 60 min, w którego trakcie odczuwalne może być wrażenie ucisku.

- choroby krwi
- choroby wirusowe ( HIV, czynne zakażenie WZW B oraz WZW C )
- opryszczka w stanie aktywnym
- nowotwory
- ciąża
- okres karmienia piersią
- choroby nowotworowe
- aktywne, ropne zmiany skórne

Po zabiegu mogą być widoczne zaczerwienienia, które znikają po kilku godzinach. Może towarzyszyć niewielki obrzęk lub świąd, które wynikają z podrażnienia skóry i ustępują tego samego dnia. Zabieg nie wyłącza z normalnej aktywności, ale zaleca się odstąpienie w dniu zabiegu od aktywności sportowych, sauny, solarium oraz picia alkoholu.

DR. DAMIAN
Centrum Medyczne