Plasma Terapia

bezkontaktowy nóż do chirurgii tkanek miękkich

W zabiegu liftingującym powieki w wyniku zjawiska silnej jonizacji otrzymujemy strumień plazmy, który oddziałuje na tkanki płytko, dodatkowo oświetlając przy tym pole zabiegowe, dzięki efektowi luminescencji.

Zabieg bezinwazyjnego liftingu powieki polecamy dla odmłodzenia i uatrakcyjnienia spojrzenia, kiedy nie chcemy z różnych powodów decydować się na zabieg chirurgiczny.

Szczególne wskazania:

• blefaroplastyka – niechirurgiczna plastyka powiek
  • zabiegi przeciwstarzeniowe
  • rozstępy pociążowe
  • usuwanie: angioma, brodawki, teleangiektazje, plamy soczewicowate, włókniaki, keloidy, kępki żółte, znamiona, zrogowacenia
  • leczenie trądziku
  • Redukcja zmarszczek
  •  Blizny
  • Nierówna tekstura skóry
  • Intensywna przebudowa skóry

Zabieg nie wymaga szczególnego przygotowania.

Sekwencja impulsów stosowanych podczas zabiegu może przynosić krótkotrwały dyskomfort. Aby go zminimalizować miejsce poddane zabiegowi znieczulamy powierzchniowo kremem.

• otwarte rany lub inne zmiany chorobowe obszarów skóry poddawanych zabiegowi
  • choroby skóry, które mogą mieć wpływ na przebieg gojenia się ran
  • ciąża
  • choroby nowotworowe

Badania kliniczne i obserwacje pacjentów poddanych tej terapii pokazują, że efekt terapeutyczny utrzymuje się od 2 do 4 lat, a zabieg może być powtórzony już po 1 miesiącu. Po zabiegu istnieje możliwość wystąpienia niewielkiego zaczerwienienia czy pojawienia się delikatnych obrzęków, które zazwyczaj ustępują w ciągu 2- 4 dni. W razie jakiegokolwiek niepokojącego dyskomfortu po zabiegu, skontaktuj się z nami, aby rozwiać wątpliwości, czy też skonsultować się, kiedy zabieg powtórzyć bądź ile jeszcze zabiegów jest wskazanych. Razem ustalimy optymalne rozwiązanie.