Linerase – atelokolagen typu I

Linerase to nowoczesny preparat kolagenowy do zabiegu intensywnej terapii przeciwzmarszczkowej, terapii blizn potrądzikowych i zanikowych blizn pooperacyjnych.

Wyjątkowość Linerase polega na tym, iż jest on biomateriałem całkowicie wykluczającym pozabiegowe reakcje alergiczne, jest biodegradowalny i biozgodny (samoistnie i całkowicie rozpuszcza się w skórze).

Celem zabiegu jest poprawa jędrności skóry, aby zachować młodzieńczą zdolność jej regeneracji. Ten rodzaj kolagenu powszechnie występuje w naszym organizmie, budując nasze tkanki, kości i ścięgna, dzięki temu ma naturalną zdolność wypełnienia tkanek.

Zabieg nie wymaga szczególnego przygotowania.

Jakich zabiegów nie wolno łączyć z leczeniem preparatem Linerase?
Nie zaleca się łączyć zabiegu Linerase w czasie tej samej sesji zabiegowej z zabiegami laserowymi, głębokimi chemicznymi peelingami oraz dermabrazją. Wymienione procedury można zastosować zachowując min. 14-dniowy odstęp

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym, co niweluje dyskomfort. Preparat można podać na skórę twarzy, szyi, dekoltu i dłoni.

• otwarte rany lub inne zmiany chorobowe obszarów skóry poddawanych zabiegowi
  • choroby skóry, które mogą mieć wpływ na przebieg gojenia się ran
  • ciąża
  • choroby nowotworowe

Po zabiegu skóra zyskuje widoczną i odczuwalną jędrność, staje się napięta i wygładzona. Linerase można stosować profilaktycznie już po 25 r.ż. w celu zahamowania procesów starzenia poprzez utrzymanie prawidłowego poziomu kolagenu, przywracając naturalne piękno.
Bezpośrednio po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona i nieznacznie obrzęknięta. Jednak zazwyczaj szybko wraca do normy po zabiegu.